loading...
☼→جک های جدید←☼

43

TNT بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

اقا دیشب رفته بودیم بیرون رفتیم رستوران شام بخوریم گفتن 20 دقه طول میکشه تا آماده شه مامانم با بابام رفتن مبل نگاه کنن برا خونه جدیدمون من گفتم وای میسم خلاصه غذا رو گرفتم و اومدن دونبالم منم در ماشین باز کردم دیدم داره ماشین میاد درو بستم تا از اونور سوار شم یهو دیدم بابام گازشو گرفتو رفت ینی اصلن از بس دنبال ماشین کردم پاهام تاول زد آخر پشته چراغ قرمز گیرشون اوردم نگو فک کردن من سوار شدم مامان باباست من دارم ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 347
  • کدهای اختصاصی